Pierwsze doświadczenia zdobywałem w firmie AMICA S.A. we Wronkach, gdzie dostałem się jako laureat konkursu studenckiego Klubu Partnera AE na praktyki studenckie. Największa firma produkująca AGD w Polsce robiła wrażenie, wtedy jeszcze wszystkie elementy powstawały na miejscu w fabryce. To była prawdziwa firma produkcyjna . Wtedy zobaczyłem jak skomplikowana jest taka produkcja, dystrybucja i marketing.
Następnie miałem praktyki studenckie w TVP Poznań w redakcji Teleskopu. Mogłem zobaczyć produkcję telewizyjną od kuchni. Ciągły stres, praca dziennikarzy od rana do wieczora, presja czasu. Nie wszystko co fajnie wygląda na wizji, takie jest w rzeczywistości.
Dostałem się na staż do Kompanii Piwowarskiej do działku Trade Marketingu, a następnie zaproponowano mi pracę . Był to czas, gdy mogłem zobaczyć potężny koncern od środka i pracować przy markach piwa Lech i Tyskie. Jednym z pierwszych moich zadań była praca przy kampanii reklamowej piwa bezalkoholowego Lech. Wtedy piwo Lech przecierało szlaki, marketing musiał wykonać ogromną pracę, żeby dotrzeć do punktów handlowych, których właściciele nie mogli uwierzyć, po ktoś miałby kupować piwo bez alkoholu. Dziś w każdym punkcie gastronomicznym obowiązkowo jest piwo bezalkoholowe.
Kampania Tyskie przy granicy z Niemcami